sâmbătă, 11 decembrie 2010

a mai trecut un an ...

Multa vreme a trecut draga blog de cand n-am mai scris ... treaba la munca, treaba pe acasa si un pusti la gradi m-au tinut departe de tine ...

Treaba la munca s-a terminat pt ca am ales sa-mi dau demisia .... da chiar asa. daca angajatorii din ziua de azi chiar cred ca toti oamenii sunt prosti se inseala ... oricum de pe 17 dec am concediu ... definitiv de la o firma unde am fost luni la rand angajatul lunii ...

Dar trebuie sa fie tare bine sa te bucuri zilnic de perlele copilului, de toate poeziile si cantecele cantate in gura mare pe strada ... si de timpul petrecut impreuna ...

Sunt fericita ca de Craciun mergem la o cabanuta rustica la Busteni si vom petrece alaturi de nasi si de baietelul lor, vom impodobi un brad natural chiar pe 24 ajutati de pici care abia asteapta sa vina mosu' ... vor avea bucurii cei mici pt ca am scris si adresa unde vom fi gasiti ca nu cumva sa ne uite mos Craciun ... si ne vom incarca bateriile pentru a trece usor sfarsitul de an.

Si mai sunt fericita ca mergem la Cristmas party la sot la firma ... unde credeti??? ... la Lacul Rosu acolo unde am fost si anul trecut si ne-am simtit extraordinar de bine. Anul asta mergem in formatie completa, adica cu Luca, dar si cu socrii si speram sa ne simtim tare bine ca meritam ... dupa un an zbuciumat ...

2 comentarii:

  1. Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://w-filme.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul. (Eu doresc titlul Filme)
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere