marți, 11 mai 2010

Dieta Atkins - ziua 9

Bon sosi si ziua de marti. Noaptea a fost foarte obositoare pt ca puiului meu i s-a facut rau pe undeva pe la ora 23 si abia pe la 2 am reusit sa-l culcam. A mancat ceva care nu i-a priit si a dar afara cred ca de 10 ori. Dupa o gura de apa simtea nevoia sa verse si tot asa. Dar pana la urma a reusit sa adoarma si pana dimineata n-am mai zis pis!!!

So dimineata obositoare pt ca tot l-am pazit sa nu-mi faca vreo nefacuta ...
MD: un ou fiert tare cu 4 felii salam, cu branza si un castravete
P: o supa de pui(goala) cu completare putin cascaval topit la toaster si cu o aripioara prajita ...
C: 2 felii de mezel cu o salata facuta din o rosie, un castravete, branza si cateva masline.
Apa cat cuprinde si spre mirarea mea nici un ceai pana la ora asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu