luni, 10 mai 2010

Sapt 2 Atkins - ziua 8

Stiu ca trebuia sa fie mai multe postari despre puiul meu scump si drag, dar trebuie sa monopolizez un pic discutia despre cura mea de slabire.

Asa ca mai multa lume ma intreaba : da cum ai facut, da ce ai mancat ???? tre sa scriu pe aici.

Azi Luni 10 Mai:
MD: omleta din 2 oua de tara, cu putin cascaval si cateva bucatele de carnacior si cu o rosie.
P: jumatate de piept de pui ("fript" in tigaia de Teflon) cu o salata de vara.
C: 6 feliute de salam cu cascaval si cu cateva masline.
Am baut un litru de apa, daca nu mai mult si vreo 2 ceaiuri cu zaharina si cateva picaturi de lamaie.

Si uite ca e seara si am rezistat cu brio.

Dupa prima saptamana din faza de inductie am slabit 1,5 kg si vreau sa o tin tot asa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu